Garantie:
Voor wij een merk of product in ons assortiment opnemen, bekijken wij altijd zorgvuldig of het merk of product voldoet aan onze hoge kwaliteitsnormen.
Mocht er echter onverhoopt binnen de garantietermijn iets mis zijn met het product neem dan contact met ons op per mail of telefoon.
Daarna kunt u het product bij ons in de winkel afgeven (kleine reparaties kunnen dikwijls direct gerepareerd worden) of naar ons opsturen (doe dit altijd aangetekend of met aangegeven waarde)
Wij bekijken of het product kan worden gerepareerd of word vervangen.
Na de reparatie zullen wij het product kosteloos aan u retour sturen.
De garantieperiode staat vermeld op uw aankoopbewijs, en kan variëren van 12 tot 36 maanden.
Voor saleartikelen kan een andere garantietermijn gelden.
Buiten de garantie vallen bij horloges:
- Breuk van het glas
- De batterij
- De kroon (opwindknopje)
- Het horlogebandje
Elk horloge word op de fabriek voorzien van een “servicebatterij”.
Hiervan kunnen wij niet vaststellen hoelang deze nog meegaat.
Wij garanderen echter de levensduur van de eerste batterij tot 12 maanden na aankoop.
D.W.Z. Is uw batterij binnen het jaar leeg, dan zal onze serviceafdeling de batterij gratis voor u vervangen.
Buiten de garantie vallen bij sieraden:
Breuk door onzorgvuldig gebruik
Zware beschadigingen
Verlies van stenen
Wij zullen echter altijd zoeken naar de beste oplossing om het probleem voor u te verhelpen.
Bovenstaand geld onverminderd de rechten van de consument zoals wettelijk vastgelegd.