REPARATIES
Wij beschikken over een eigen atelier waarin wij nagenoeg al uw reparaties vakkundig kunnen verrichten, hierbij staat kwaliteit altijd voorop. Daarom kunnen wij u op al onze uurwerkreparaties een half jaar garantie geven. Bij wat grotere reparaties wordt boven een door u aangegeven prijslimiet altijd contact met u opgenomen over de te verwachten reparatieprijs, zo komt u nooit voor verrassingen te staan.
Heeft u problemen met uw sieraad of uurwerk waarin de fabrieksgarantie niet voorziet?
Wij zoeken altijd naar de beste oplossing om het probleem uit de wereld helpen.
Nieuwe gouden en zilveren sieraden worden gratis op maat gemaakt.
Indien u bij ons in de winkel langskomt is het plaatsen van batterijen en aanzetten van horlogebanden “klaar terwijl u wacht”.
In de winkel kunnen wij bij vele reparaties direct een indicatie geven van de te verwachten reparatieprijs. (onder voorbehoud van noodzakelijk verder onderzoek)
Wilt u uw reparaties per post aan ons toesturen vermeld dan duidelijk:
wat het probleem is
boven welke prijs u een prijsopgave wenst
uw naam, adres, telefoonnummer en emailadres
Stuur het product naar het volgende adres:
Serviceafdeling Leo Wijnen
Schoolstraat 9
5541 EE Reusel
Let op: vermeld hierbij nooit het woord JUWELIER i.v.m. verlies of diefstal van het pakketje.
KLACHTEN
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
[email protected] , per telefoon contact met ons opnemen, of een brief schrijven naar: Juwelier Leo Wijnen Schoolstraat 9 5541 EE Reusel.
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken, en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.